donderdag, maart 28, 2024

EOV 75 jaar

Croy EOV 75 jaar

14 mei 2022   Vriendenmiddag met familie, vrienden en oud-leden

We nodigen je van harte uit om je vrienden, familie of andere geïnteresseerden mee te nemen naar onze vriendenmiddag, waarbij zij samen met ons een bijzondere koorrepetitie kunnen ervaren.

Onze dirigent Geert Broeksteeg zal voor deze koorrepetitie een gevarieerd programma samenstellen. Na afloop is er een drankje, een hapje en gelegenheid om elkaar te spreken.

Wanneer: zaterdag 14 mei, 14.00-16.00u. repetitie, 16.00-17.30u. borrel
Waar: Johanneskerk, Mercuriuslaan 1b in Eindhoven
Aanmelden: mail vóór 1 mei naar het secretariaat: secretariaat.eov@hotmail.com  met hoeveel personen je eventueel wilt komen.

1 oktober 2022   Jubileumconcert in Muziekgebouw Eindhoven

Op het programma staat het oratorium Eliasvan F. Mendelssohn- Bartholdy.

Dit prachtige koorwerk wordt uitgevoerd in samenwerking met European Inter.Voices Choir uit Dendermonde.
Met medewerking van de solisten:  Margreet Rietveld, sopraan, Esther Kuiper, alt, Falco v. Loon, tenor, Martijn Sanders, bas en de professionele begeleiding van RBO Sinfonia.
Het geheel staat onder leiding van onze dirigent, Geert Broeksteeg.