dinsdag, oktober 22, 2024

Nieuwe zangers welkom!

Koorweekend

Houd je van zingen, beschik je over een goede zangstem en heb je interesse om grote koorstukken te zingen begeleid door een professioneel orkest? Maak dan kennis met de EOV tijdens een van onze repetities. Spreekt dit je aan? Neem contact op met ons secretariaat en wij zorgen dat er bladmuziek voor je gereed ligt.

Als je na een aantal repetities nog altijd enthousiast bent, zal de dirigent een stemtest afnemen om te bepalen of je vocale kwaliteiten toereikend zijn en of je stem een goede aanvulling is voor het koor.

Het kunnen lezen van muzieknoten is een pluspunt, maar geen strikte vereiste.

Aanmelden

Voor het bijwonen van een repetitie, of voor meer informatie, kun je contact opnemen met Annemieke Luiten, tel. 06 535 117 10, of email: secretaris3@eovkoor.nl

Repetities

We repeteren op dinsdagavond van 20.00 – 22.00 uur.

Locatie: Johanneskerk, Mercuriuslaan 1b te Eindhoven.

Een keer in de maand is er na afloop van de repetitie gelegenheid om samen een glaasje te drinken en gezellig na te praten.