Kosten lidmaatschap

PartiturenContributie
De contributie bedraagt momenteel €20,00 per maand. De EOV gaat ervan uit dat geld geen drempel mag zijn om lid te worden. Is dat voor jou toch het geval? Laat het ons weten, dan bekijken hoe we een regeling kunnen treffen.

Koorkleding
Bij sommige koren moet je speciale koorkleding aanschaffen. Bij de EOV is dat niet het geval. Wel gaan we bij onze concerten allemaal gekleed in het zwart; de dames in het lang en de heren een zwart kostuum met een zwarte vlinderdas. Het is dus geen uniforme koorkleding, waardoor je zelf kunt bepalen wat je koopt en het derhalve ook bij andere gelegenheden kunt gebruiken.

Bladmuziek
De bladmuziek wordt door de leden zelf aangeschaft. De kosten voor de muziekpartijen zijn meestal afhankelijk van de omvang van het te zingen werk. De bladmuziek van de te zingen werken wordt in het groot en tegen gereduceerd tarief ingekocht door onze bibliothecaris. Meestal is dit de volledige koorpartituur (waarin alle zangstemmen onder elkaar staan), omdat de meeste leden dat het prettigst vinden studeren.

Als je zelf geen bladmuziek wilt aanschaffen kun je het ook in bruikleen krijgen (tegen betaling van borg). Dan krijg je echter een stempartijboekje. Daar staat alleen je eigen zangstem in.