Geluidsfragmenten

Je ziet en leest op deze website wel veel over ons koor, maar het belangrijkste wat we natuurlijk doen is zingen!
Hieronder staan geluidsfragmenten van de laatste EOV-concerten.

De fragmenten zijn auteursrechtelijk beschermd, en alleen bedoeld om een indruk te geven van de kwaliteiten van ons koor.

Agnus Dei, Vaughan Williams

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

Sanctus, Fauré

For unto us a child is born, Händel

Canticum Simeonis, Barbe

Opnames: http://www.mathea.nl