Lid worden?

KoorweekendHet lijkt je een uitdaging om grote koorwerken te zingen bij de Eindhovense Oratorium Vereniging, je hebt een goede zangstem en zingt graag, je bent bij voorkeur jonger dan 55 jaar, je bent bereid je te engageren om wekelijks te repeteren. Dan ben je van harte welkom om een repetitie bij te wonen om kennis te maken met onze vereniging. Dat kan als toehoorder, maar je mag natuurlijk ook meteen meedoen. Neem in ieder geval van te voren contact op met ons secretariaat, dan zorgen we dat er bladmuziek en een informatiepakket voor je klaarligt.

Na een kleine proefperiode neemt de dirigent een stemtest af om te beoordelen of jouw vocale kwaliteiten voldoende zijn en of jouw stem past in het koor. Een basiskennis notenleer is uiteraard een voordeel,
maar is geen absolute must.

Aanmelden

Voor het bezoeken van een repetitie, het aanmelden als aspirant-lid, of gewoon voor meer informatie,
kun je contact opnemen met Annemieke Luiten, tel. 06 53 51 17 10, email: secretaris3@eovkoor.nl

Vriendenavond

Een of twee keer per jaar wordt er een open repetitie of zoals wij zeggen een Vriendenavond gehouden.
Familieleden, vrienden en belangstellenden zijn van harte welkom om een avond mee te doen of te luisteren op onze repetitie, dinsdagavond  20.00 - 22.00 uur.
Onze dirigent Geert Broeksteeg geeft op die avond een kijkje in onze muzikale keuken.

Repetities

We repeteren op dinsdagavond van 20.00 – 22.00 uur  met om 21.00 uur een koffie-/theepauze.

Locatie: Johanneskerk, Mercuriuslaan 1b te Eindhoven.

Een keer in de maand is er een nazit, waarbij we na afloop van de repetitie samen een glaasje drinken en gezellig kunnen napraten.